خرید از سراسر دنیا


» مثلث گردشگری شیراز-اصفهان-یزد

مثلث گردشگری شیراز-اصفهان-یزد

تشکیل مثلث گردشگری در شیراز ، اصفهان و یزد

علی نیری سرپرست اداره گردشگری شهرداری شیراز در شامگاه دوشنبه از امضای تفاهم‌نامه مثلث گردشگری شیراز، اصفهان و یزد با عنوان «طلایه‌داران گردشگری ایران» خبر داد.

وی بیان کرد: ایجاد ارتباط مؤثر با مقاصد مختلف گردشگری با هدف معرفی ظرفیت‌های شهر شیراز هم در حوزه سرمایه‌گذاری و هم در حوزه تبادلات بین شهری تأثیرگذار است و اداره گردشگری سازمان فرهنگی با تمرکز بر اهداف یادشده در پی توسعه روابط اجرایی با دو شهر یزد و اصفهان است، گفت: مثلث گردشگری شیراز، یزد و اصفهان می‌تواند بر گسترش توانمندی هر سه شهر در زمینه گردشگری تأثیرگذار باشد.

نیری تاکید کرد: با توجه به وضعیت کنونی تحریم‌ها و فشار بر صنعت گردشگری تقویت گردشگری داخلی با عنوان یکی از اهداف مهم پیگیری می‌شود و ایجاد این مثلث طلایی نیز در راستای رسیدن به این مهم است.

با تشکیل مثلث گردشگری تعهدی برای هر یک طرفین به منظور رفع مشکلات زیرساختی ایجاد می‌شود؛ برای نمونه کمبود هتل در اصفهان گاه باعث لغو سفر گردشگران خارجی شده است یا ایجاد مسیر هوایی از یزد به شیراز می‌تواند راه سفر را برای گردشگران هموارتر کند که در این حوزه‌ها تاکنون اقداماتی نیز صورت گرفته است یا در زمینه تسریع در احداث بزرگراه شیراز – اصفهان به عنوان یکی از مبادی‌های مهم ورودی به هر دو شهر، می‌توان فعالیت‌هایی ترتیب داد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده